Отже, як це було б їсти Doritos, роблячи віру в вінгсьют? Насправді це був би просто надлюдський досвід, на який вистачить лише небагатьох, але у віртуальній реальності це може бути трохи легшим. Це Doritos Capsule, який є проектом, розробленим для Pepsico та Pong Dynasty, який змушує вас їсти Doritos під час вільного падіння у вінгсьюті. Сама капсула являє собою невелику капсулу з чіткими лініями, і коли користувач заходить всередину, є гарнітура VR, готова перенести вас у захоплюючий світ.
Коли всі ваші п’ять органів чуття запускаються в рух, надаючи вашому мозку стимул для стрибка у вінгсьюті, ви їсте Дорітос, вільно падаючи з неба, кидаючись до землі. Щоб додати сенсорний вхід, справжній вітер дме вам у обличчя, коли ви насолоджуєтеся вільним падінням віртуальної реальності на гарнітурі Oculus Rift VR, яка розміщена всередині виготовленого на замовлення 3D-друкованого шолома, який носить користувач.
Ця кампанія зі створення бренду безперечно вказує на сміливу, безстрашну тему. Очевидно, що Doritos є центром уваги, оскільки люди заходять у стручок і відчувають гострі відчуття.
Doritos Capsule також підкреслює можливості віртуальної реальності, доповненої реальністю, щоб надати користувачам досвід, якого раніше не мали. Безумовно, це унікальний спосіб для Pepsico сміливо рекламувати свій бренд.
Джерело: Андрій/Полатті
Слідкуйте за Homecrux у Новинах Google!