Що, якби ви могли отримувати останні новини за кількома кульками улюбленого морозива? Що ж, Wall Street Journal, американське онлайн-медіа останніх новин і актуальних заголовків, і The &Partnership вирішили запропонувати новий спосіб надання інформації людям, які блукають вулицями. The WSJ Food Truck бігав вулицями США, пропонуючи людям безкоштовні кульки морозива разом із останніми заголовками про морозиво.
Кожен конус розповсюджується в обгортках із заголовками екстрених новин, які друкуються в режимі реального часу на місці. Проте додаткові добавки як невеликий бонус пропонуються тим, хто вже має додаток WSJ для смартфонів на своїх мобільних телефонах.
Щоб додати гумористичні нотки цій унікальній інформаційній техніці, кумедні назви дають різним смакам морозива, таким як Vanilla Bond, Choc Blue-Chip, Rocky Road to Success і Rum Raisin’ Capital. Минулого тижня вантажівка залишалася в дорозі п’ять днів; його помітили в різних місцях, таких як фінансовий район Манхеттена, Юніон-сквер і Мідтаун. Тоді як на вихідних він відправився в Саутпорт-Біч, штат Коннектикут.
За допомогою цього унікального носія WSJ показав нам абсолютно новий спосіб поширення інформації серед мас. Це, безперечно, весела техніка, щоб поінформувати людей про те, що відбувається навколо них останнім часом.
через: CreativityOnline
Слідкуйте за Homecrux у Новинах Google!