На прес-конференції на виставці CES 2018 розумний голосовий робот-помічник від LG, призначений для керування розумним будинком, вирішив зіпсувати його для південнокорейського гіганта. Все було задумано як ідеальне зображення, оскільки Девід ВандерВал, віце-президент LG із маркетингу в США, мав передавати запитання роботі-помічнику на основі штучного інтелекту під назвою «CLOi», а у відповідь бот давав очікувані відповіді або ініціював завдання під рукою. Але коли дійшов момент істини, все вийшло негарно, оскільки CLOi не відповів на жоден із запитів Девіда. хлопчик! Це велика помилка на такій великій події.

Під час живої демонстрації в Mandalay Aby у Лас-Вегасі Девід запитав CLOi про налаштування пральної машини та отримав оглушливу тишу. Потім він захотів дізнатися про рецепт обіду, і тиша тривала. Останнім кидком кубика Девід підтвердив Клоі, що чому він не поговорив з ним, а потім попросив надати рецепти, які можна приготувати з курки. Але збентеження продовжилося, оскільки милий маленький бот кліпав очима в повному незнанні.

У той момент було очевидно, що CLOi створив велике приниження. Однак Девід спробував зам’яти ситуацію трохи гумору, але це не вразило технічних журналістів, які пізніше висміювали розумного домашнього помічника від LG у всіх соціальних мережах.

Безумовно, невдалий день для CLOi (можливо, він отримав страх сцени), який планується як конкуренція іншим розумним домашнім помічникам і роботам із штучним інтелектом, призначеним для домашніх завдань.



Зображення: LG Newsroom
Зображення: LG Newsroom
Зображення: LG Newsroom
Зображення: LG Newsroom

Через: CNet

Слідкуйте за Homecrux у Новинах Google!