Одна з найкращих речей, які людина може зробити для свого здоров’я – це налагодити стосунки з лікарем первинної ланки, який може регулярно контролювати її лікування, надавати профілактичні послуги та втручатися, перш ніж знадобиться більш серйозна медична допомога.
Щоб надати своїм працівникам легший доступ до первинної медичної допомоги, багато компаній прийняли пряму систему первинної медичної допомоги (DPC). DPC дозволяє компаніям контролювати власні зростаючі витрати на охорону здоров’я, не перекладаючи тягар на своїх співробітників, зберігаючи при цьому високий рівень медичної допомоги та розширюючи доступ до первинної медичної допомоги.
У цій статті обговорюються можливі переваги DPC та інші фактори, які слід враховувати роботодавцям.
Що таке DPC?
Пряма первинна медична допомога (DPC) – це стратегія оплати медичних послуг, яка спрямована на підвищення доступності медичних послуг і доступності за єдину щомісячну ціну як альтернативу стандартному платному страхуванню. Основною аудиторією цієї тактики є плани самострахування. Роботодавці використовують цей метод, оплачуючи рахунки за щомісячні членські внески працівників, які є нижчими, ніж премії для більшості медичних планів. У більшості випадків ці виплати покривають загальну вартість первинної медичної допомоги працівникам. Таким чином, пряма первинна медична допомога (DPC) має тенденцію бути менш дорогою та ефективнішою, ніж інші форми медичного страхування, такі як плани організацій із пріоритетними постачальниками.
Чому вам варто розглянути DPC?
Роботодавці можуть врахувати наступні переваги організації DPC:
Економія в бюджеті охорони здоров’я
Витрати на охорону здоров’я можна знизити за допомогою DPC для підприємств. Роботодавці сплачують єдину річну ціну за працівника, а не накопичують витрати на різноманітні послуги. Крім того, вартість приєднання до DPC зазвичай значно нижча, ніж вартість порівнянних полісів медичного страхування. Існує ймовірність того, що членські внески DPC з часом зростуть, але це часто набагато повільніше, ніж швидкість, з якою коригуються премії для звичайного медичного страхування. Крім того, можна зменшити адміністративні витрати, оскільки домовленості про DPC усувають безпосередню участь роботодавця в системі охорони здоров’я, полегшуючи керування претензіями на медичне обслуговування.
Посилення зусиль із залучення та утримання існуючих учасників
DPC є бажаною перевагою для працівників, оскільки вона розширює їхній доступ до медичної допомоги та, у багатьох випадках, усуває фінансовий тягар, пов’язаний із відвідуванням лікаря первинної ланки. Довгострокове здоров’я працівників може виграти від позитивних стосунків, які вони розвивають зі своїми лікарями в результаті збільшення доступу та часу, проведеного з ними. Таким чином, забезпечуючи умови DPC, підприємства можуть продемонструвати, що вони піклуються про здоров’я та благополуччя своїх співробітників, що може сприяти найму та утриманню персоналу. Менші підприємства, які інакше не зможуть придбати медичне страхування, можуть зробити це за допомогою цих угод через економію коштів, яку вони забезпечують порівняно зі звичайним платним страхуванням. Актриси Starlight пластична хірургія
Підвищення продуктивності та задоволення працівників
Механізми DPC дозволяють працівникам полегшити доступ до своїх лікарів первинної медичної допомоги, що призводить до меншої втрати часу на роботі внаслідок хвороби або травми. Умови DPC зазвичай дозволяють працівникам відвідати своїх лікарів того ж або наступного дня, якщо у них виникне невідкладна ситуація, на додаток до віртуального або телемедичного лікування.
Лікарі, які надають пряму первинну медичну допомогу (DPC), часто мають гнучкіші робочі години, ніж інші лікарі, тому їхні пацієнти можуть призначати зустрічі відповідно до свого робочого графіка. Співробітники часто можуть відвідувати свій ЦОД, не пропускаючи роботу і не витрачаючи час на водіння, оскільки багато ЦОД розташовані в безпосередній близькості від робочих місць, або безпосередньо на місці, або в спільних клініках кількох роботодавців.
Крім того, клініцисти DPC бачать набагато менше навантаження на пацієнтів, ніж звичайні лікарі, зазвичай приймаючи удвічі менше пацієнтів, ніж їхні колеги. Оскільки лікарі можуть проводити більше часу з кожним пацієнтом, потенційні проблеми зі здоров’ям можна виявити та вирішити задовго до того, як вони стануть серйозними чи загрозливими для життя.