З прагненням взяти на себе індійські гіганти, такі як Bombay Fareing, D’Oord та Fab India, одна з найбільших у світі фірм для одягу H&M Hennes & Mauritz AB повинен незабаром вийти на ринок декору домашнього декору Індії.

H&M вже захопила індійський ринок одягу своєю величезною колекцією модних та модних стилів. Отримавши понад 1,109 крор у щорічних продажах, фірма одягу займає лише друге місце після щорічного доходу за щорічно після трьох років роботи в країні, повідомляє Economic Times.

Завдяки вступу H&M на домашньому декорі та ринку меблів, шведська компанія стане другим міжнародним та шведським гігантом, який вийшов на індійський ринок після IKEA, який відкрив свій магазин у Хайдерабаді минулого року.

Гілка модної етикетки, H&M Home намагатиметься консолідувати неорганізований сектор меблів будинку в Індії та в процесі, відповідає 30-відсотковим нормам пошуку, які є мандатом для іноземних роздрібних торговців, які працюють в Індії.



У запропонованому асортименті H&M Home планується зосередити увагу на обкладинках подушок, ковдрах, шторах та інших домашніх аксесуарах, а не на меблі, генеральний директор H&M India Janne Einola Nites.

Це рішення може бути відображенням насиченого ринку, а також тому, що їх однорангова IKEA вже веде шоу.

Слідкуйте за Homecrux у Google News!