Pizza Hut спільно з Pac-Man пропонує обмежене видання Pac-Man Box для доставки великих піци. У рамках своєї кампанії, орієнтованої на концепцію Ньюстальгії, це представляє сучасний поворот для знакових брендів бренду, таких як Book It! Шпильки, класичні аркадні ігри, червоні чашки та лампи в стилі Тіффані.

У коробках Pizza є версія розширеної реальності (AR) знакової гри, надрукованої безпосередньо на упаковці, яку шанувальники можуть сканувати та грати за допомогою смартфонів. Просто замовляйте велику допомогу від Pizza Hut, сканувати QR-код на коробці, в якому він надходить, і грати в дивовижну гру Pac-Man у доповненій реальності.

Клієнти також мають можливість ввести тоталізатори, поділившись своїми балами на Twitter @Pizzahut, використовуючи #Pizzahutarcade #Sweepstakes. Конкурс триває до 26 березня 2021 року. Піца Хат вибере одного щасливого переможця 3 квітня, якому буде надано спеціальний ігровий кабінет Pac-Man. Дивіться повну інформацію про конкурс тут.

Також читайте: Кухоль контролера PlayStation — це те, що вам потрібно геймер



Pac-Man та Pizza Hut займають особливе місце в спогадах багатьох людей, тому «ця співпраця створює цікаві спогади для нового покоління шанувальників Pac-Man та Pizza Hut»,-сказав Ютака Фузе, керівника ліцензування та брендингу в Bandai Namco Entertainment Inc.

Pizza Hut запускає Limited Edition Box за допомогою QR-коду для відтворення Pac-Man в AR
Зображення: Designboom/Pizza Hut/Bandai Namco

Через: Піцаут

Слідкуйте за Homecrux у Google News!