Для любителів шоколаду, які мають додаткові гроші, Nestle Japan готова представити батончик Kit Kat із позолоченим покриттям. Пізніше цього місяця Nestle продаватиме лише 500 золотих батончиків KitKat з одним пальцем обмеженим тиражем за ¥ 2016 (приблизно 16 доларів).
Відзначаючи важливу подію – вітаючи мільйонного відвідувача, Nestle Japan роздає їстівні шоколадні плитки із листям золота на згадку про цю подію. Це не вперше Nestle робить щось унікальне та цікаве в Японії. З моменту свого першого продажу в Японії в 1973 році Nestle здивувала своїх клієнтів більш ніж 200 різними смаками, такими як гарбузовий пудинг, морквяний яблучний пиріг, чізкейк, зелений чай і васабі.
У новій версії батончика Kit Kat використовуватиметься вишуканий гіркий смак як основа, а тонкий шар золота буде додано вручну. Орієнтуючись на ринок високого класу та клієнтів, золотий Kit Kat буде доступний у Kit Kat Chocolatory – магазині Nestle, де продаються преміальні версії шоколаду. Не плануючи продавати свою продукцію за кордоном, Nestle зосереджується виключно на внутрішніх продажах і клієнтах.
Через: TheGuardian
Слідкуйте за Homecrux у Новинах Google!