Літня акція на підтримку двох нових обмежених випусків соусів для занурювання (фруктовий каррі та вершковий сир) McNuggets, McDonald’s Japan розпочала спеціальну кампанію, де один щасливчик виграє 18-каратний самородок золота вартістю 1500 доларів. Незалежно від того, чи це стратегія просування, чи подолання втрат, понесених через кілька харчових скандалів, з якими він зіткнувся в останні роки, McDonald’s намагається залучити все більше і більше клієнтів. Мережа закладів швидкого харчування запровадила креативний фотоконкурс, у якому переможець отримував у якості першого призу пачку золотої картоплі фрі.
Однак компанія робить крок вперед і розпочала нову акцію, у якій щасливі покупці отримають шанс виграти самородок із твердого золота. І щоб зробити це ще цікавішим, компанія також представила новий талісман під назвою Кайто Наггетс, який буде бігати по всій Японії та несподівано з’являтися на публіці.
Згідно з прес-релізом McDonald’s, Кайто любить красти самородки, і щоб викрити злодія, твіттер-акаунт McDonald’s залишатиме учасникам підказки про його місцезнаходження. І як у Шерлока Холмса, учасники повинні опублікувати фотографії Кайто Наггетса в Twitter і позначити його/її іменем у публікації.
Цікавий конкурс для участі, кампанія триватиме з 8 по 28 червня 2016 року, і одна особа на день виграє 39 днів безкоштовних курячих нагетсів. Але лише один щасливчик виграє пачку курячих нагетсів із 5 штук, у тому числі один золотий самородок вагою 50 грам.
Через: FoxNews
Слідкуйте за Homecrux у Новинах Google!