Google отримує велику прибуток від реклами на результатах пошуку, і тепер компанія хоче розширити це поза робочими столами та екранами смартфонів. Цього разу вони планують розмістити рекламу на вашому розумному холодильнику. Здивований? Але це абсолютно правда. Ця технологія вже використовується в Samsung T9000, в чотиридверному смарт-холодильнику операційної системи, що працює на Android, з інтерфейсом сенсорного екрану.
Цей холодильник пропонує потрійне охолодження і ідеально підходить для багатодітних сімей. Холодильник з цією новою технологією ефективно регулює контроль температури, а також має рекламу через операційну систему Google Android. У холодильнику також можна розмістити рекламу відповідно до інтересів власника, наприклад, якщо хтось зацікавлений у покупках і хоче лише бачити рекламу про покупки, тоді він/вона може встановити систему, щоб показувати рекламу відповідно до його переваг.
Google передбачив майбутнє з рекламою, що відображається скрізь, пояснивши, що вони сказали,
Ми очікуємо, що визначення «мобільного» продовжуватиме розвиватися, оскільки все більш і «розумні» пристрої набирають тягу на ринку. Наприклад, через кілька років ми та інші компанії могли б обслуговувати рекламу та інший вміст на холодильниках, інформаційних панелях автомобілів, термостати, окулярів та годинниках, щоб назвати лише кілька можливостей.
Так, не тільки холодильники, але й Google планує подавати рекламу на розумних термостати Nest, інформаційних панелі автомобілів, розумних годинниках, окулярах Google тощо. Незабаром оголошення не тільки будуть частиною екранів комп’ютерів або екранів смартфонів, вони будуть відображатися в кожному «Інтернеті речей» навколо нас.
Через: nbcnews
Слідкуйте за Homecrux у Google News!