Будучи глобальним спонсором Євро-2016, компанія Hisense, найбільший за обсягом продажів виробник телевізорів у Китаї, представила в Парижі перший у світі ширококутний лазерний телевізор 4K. Подія, організована з нагоди фіналу чемпіонату Європи з футболу 2016 року, привернула велику увагу в усьому світі, як і останній лазерний телевізор 4K від Hisense.

Телевізори 4K зі світлодіодним підсвічуванням із великими та дорогими екранами є останньою тенденцією на ринку ніші. Але нещодавно запущений Hisense Group телевізор має інтегровану лазерну технологію, якої світ ще не бачив. Цей лазерний 4K-телевізор перевершив технології, які використовувалися в попередніх РК-дисплеях/світлодіодах; наприклад оптичні механізми, лінзи високої роздільної здатності та механізми насиченості кольорів. Дивно, але цей телевізор коштує в 1/10 разів дешевше, ніж попередні РК-телевізори з тим же розміром екрана.

Лін Лан, глобальний віце-президент Hisense Group, нещодавно заявив у своїй промові, що новітні технології створюються з наміром максимізувати економічні вигоди. Він сказав, що компанія стратегічно працює над своєю мрією, щоб кожна родина могла дозволити собі телевізор високого класу. Hisense вірить, що досягнення цієї мрії зробить їх лідером світового телевізійного ринку.

Джерело: PRNewswire



Слідкуйте за Homecrux у Новинах Google!