Літня акція на підтримку двох нових обмежених випусків соусів для занурювання (фруктовий каррі та вершковий сир) McNuggets, McDonald’s Japan розпочала спеціальну кампанію, де один щасливчик виграє 18-каратний самородок золота вартістю 1500 доларів. Незалежно від того, чи це стратегія просування, чи подолання втрат, понесених через кілька харчових скандалів, з якими він зіткнувся в останні роки, McDonald’s намагається залучити все більше і більше клієнтів. Мережа закладів швидкого харчування запровадила креативний фотоконкурс, у якому переможець отримував у якості першого призу пачку золотої картоплі фрі.

Однак компанія робить крок вперед і розпочала нову акцію, у якій щасливі покупці отримають шанс виграти самородок із твердого золота. І щоб зробити це ще цікавішим, компанія також представила новий талісман під назвою Кайто Наггетс, який буде бігати по всій Японії та несподівано з’являтися на публіці.

Згідно з прес-релізом McDonald’s, Кайто любить красти самородки, і щоб викрити злодія, твіттер-акаунт McDonald’s залишатиме учасникам підказки про його місцезнаходження. І як у Шерлока Холмса, учасники повинні опублікувати фотографії Кайто Наггетса в Twitter і позначити його/її іменем у публікації.

Цікавий конкурс для участі, кампанія триватиме з 8 по 28 червня 2016 року, і одна особа на день виграє 39 днів безкоштовних курячих нагетсів. Але лише один щасливчик виграє пачку курячих нагетсів із 5 штук, у тому числі один золотий самородок вагою 50 грам.



Золотий самородок від McDonald's Japan
Таємничий злодій нагетсів, який любить красти курячі нагетси
Золотий самородок від McDonald's JapanЗолотий самородок від McDonald's Japan
Кампанія з просування двох нових обмежених випусків соусів для занурювання для McNuggets

Через: FoxNews

Слідкуйте за Homecrux у Новинах Google!