Наявність чудового продукту є лише першим кроком до успішного потрапляння цього продукту в руки клієнтів і в комори. Вибір упаковки відіграє ключову роль як в успіху продукту, так і в його загальній прибутковості. Правильна майларова упаковка — це більше, ніж просто спосіб зберегти ваш продукт у безпеці.
Упаковка може бути ключовим стратегічним компонентом для будь-якого бізнесу, що розвивається. Ось як рішення щодо упаковки можуть стимулювати продажі, продавати ваш бренд і розвиватися
Розгляньте екологічні варіанти упаковки
Багато сучасних споживачів усвідомлюють, який вплив на навколишнє середовище справляють їхні повсякденні покупки. Перехід на більш стійку форму упаковки може переконати цих клієнтів ризикнути з новим продуктом. Така ж низька вага та зменшений об’єм, які роблять упаковку більш екологічною, можуть також зробити ваш продукт менш дорогим для доставки.
Впровадити упаковку з низьким мінімальним замовленням
Як і будь-яке стратегічне рішення, доцільно випробувати кілька варіантів, перш ніж вибрати потенційно дорогий шлях. Замовлення упаковки з низьким мінімальним замовленням дає змогу компанії на власні очі побачити, які варіанти потенційно найбільш прибуткові для будь-якого конкретного продукту.
Що означає MOQ? Ця поширена абревіатура упаковки означає «мінімальна кількість замовлення». Поширена помилкова думка, що упаковку з надрукованим на замовлення потрібно замовляти десятками тисяч. Пошук індивідуального варіанту упаковки з низьким мінімальним замовленням мінімізує потенційні втрати під час експериментування з рішеннями щодо упаковки та може знизити витрати нових компаній.
Розширюйте свої пропозиції упаковками різних розмірів
Використання різних матеріалів — не єдиний спосіб експериментувати з прибутковістю за допомогою упаковки. Пошук упаковки з низьким мінімальним замовленням може дозволити вашій компанії пропонувати клієнтам різні розміри.
Багато клієнтів будуть вагатися, перш ніж купувати новий повнорозмірний продукт. Пропонуючи вибіркові розміри або одноразові пакетики, ви відкриваєте для вашого бренду безліч маркетингових можливостей. Зразкові розміри можна використовувати для щомісячних наборів їжі або наборів для догляду, підвищуючи впізнаваність бренду серед вашої цільової клієнтської бази. Оскільки одноразові упаковки попередньо відміряні та мають невеликий ризик прострочення, це чудовий спосіб гарантувати, що клієнти отримають найкращий перший досвід використання вашого продукту.
Ви також можете упаковувати одноразові пакетики разом і продавати їх як власну пропозицію продукту. Клієнти будуть платити більше за менший продукт і зручність приймати заздалегідь відміряні порції на ходу.
Покращуйте привабливість на полицях за допомогою яскравої та інформативної упаковки
Упаковка є найважливішим і безпосереднім маркетинговим інструментом вашої компанії. Яскрава спеціальна упаковка з барвистим логотипом компанії покращує видимість бренду на полицях і може допомогти вашому продукту залишитися в пам’яті клієнтів.
Додаткові параметри упаковки також можуть містити QR-коди. Клієнти, які сканують ці коди, можуть підписатися на оновлення компанії, створюючи ефективний маркетинговий список за допомогою одного простого коду, розміщеного на упаковці. Ці коди ідеально підходять для будь-якого бренду, який бажає включити більше інформації, ніж може вмістити лише упаковка.
Упаковка є такою ж важливою проблемою, як і сам продукт, вона забезпечує захист, легкість використання, маркетинговий логотип і важливу інформацію про продукт. Використовуйте невеликі пакети з надрукованим на замовлення стоячим пакетом, щоб зменшити витрати та покращити впізнаваність бренду.