Оголошення «Кольору року» Pantone — це завжди довгоочікувана подія, особливо для дизайнерів інтер’єрів і модниць. Наприкінці кожного року Pantone визначає відтінок як домінуючий колір наступного року. Ексклюзивна система відповідності Pantone компанії використовується в багатьох галузях, таких як живопис, графічний дизайн, мода, а також у домі та інтер’єрі. У грудні 2022 року компанія Pantone назвала Viva Magenta 18-1750 кольором року.
Враховуючи той факт, що колір є вирішальним аспектом людського життя, важливо розуміти, чому фахівець із кольору глобального органу з питань кольору вибирає відтінок як домінуючий відтінок року. Незважаючи на те, що відтінок було оголошено, і очікується, що він відзначатиме його динамічну присутність у всіх сферах людського життя, багато хто досі не мають глибокого уявлення про те, що означає Viva Magenta і чому цей особливий колір був обраний для 2023 року. Щоб зрозуміти, давайте візьмемо зануримося в пурпуровий всесвіт, добре?
У своїй офіційній декларації Pantone каже, що Viva Magenta 18-1750 — це «нетрадиційний відтінок для нетрадиційного часу… вібрує бадьорістю та енергією». Цей унікальний колір був обраний тому, що він пронизаний сильними емоціями хоробрості, радості та оптимізму; яка, відверто кажучи, потрібна всім нам після бурхливих і страшних років пандемії.
Що означає Viva Magenta?
Viva Magenta натхненний кольорами природи, особливо барвником кошеніль. Це гібридний відтінок живого червоного з рожевими тонами, який забезпечує баланс між теплим і холодним. Viva Magenta буквально перекладається як «хай живе, пурпуровий!» Хоча пурпурний — не той колір, який можна часто зустріти в природі, він також не зовсім штучний відтінок. Viva Magenta був натхненний одним із найцінніших, найрідкісніших, найяскравіших і найдавніших природних барвників – червоним, отриманим із кошенілі, щитівки.
Важливість кольору в житті людини є надзвичайно важливою, оскільки кольори допомагають нам виражати всілякі емоції. Еллі Чанг, віце-президент і генеральний директор Pantone, сказав;
Саме зв’язок між кольором і культурою вловлює програма «Колір року». Щороку підбираючи кольори, ми намагаємося відобразити ставлення, стиль життя та мрії, присутні в усьому світі в певний момент часу.
Еллі Чанг
Цей унікальний відтінок, хоча і походить із сімейства червоних кольорів, також схиляється до рожевого. Відповідно до психології кольору, червоний колір — це колір пристрасті, любові, енергії, терміновості та влади, тоді як рожевий асоціюється з романтикою, грайливістю, молодістю та турботою. У поєднанні ці два створюють гібридний відтінок, який випромінює первісний сигнал сили та сміливості в поєднанні з грайливим бунтарством. Як сказав Pantone, цей колір «сміливий, сповнений дотепності та включає в себе все».
Чому Viva Magenta – колір року?
Компанія вірить, що поки ми застрягли в часи хвилювань через пандемію, війну, нестабільну економіку, соціальні заворушення та загрозу зміни клімату, що насувається, Viva Magenta є джерелом сили та хоробрості, яке дасть нам енергію протистояти світ лоб в лоб. Нюансований малиново-червоний відтінок — це також зв’язок, який тримає нас на землі та прив’язаний до природи.
Розмовляючи з Homecrux про Viva Magenta, Леатріс Айземан, виконавчий директор Pantone Color Institute, сказала;
Я думаю, що це буде дуже важливий колір через той факт, що ми зараз знаходимося в місці, де ми визнаємо в усьому світі, що люди шукають полегшення від усього, через що ми пройшли (маючи на увазі пандемію), нам потрібно заохочення, нам потрібно сміливіше дивитися в майбутнє, а червоний — це колір, який широко розуміється як щось, що збільшує можливості.
Леатрис Айземан
Інтерв’ю: Розуміння кольору з Леатріс Айземан з Pantone
Процес відбору кандидатів на звання «Колір року» передбачає ретельний аналіз того, що охоплюють різні аспекти людського життя з точки зору кольору та енергії, яку вони позначають. Під час цьогорічного процесу кольорова компанія стала свідком чутливого ставлення до природи через включення в наші домівки більшої кількості «живих речей, таких як рослини, квіти, живі стіни та реставраційні зовнішні простори».
Цей сміливий, нюансований відтінок малиново-червоного збирається поширюватися та справляти великий, яскравий сплеск в домашніх інтер’єрах, моді та індустрії розваг, щоб змити нудність і понуру останніх кількох років. Ви можете розраховувати на наше хвилювання!
За допомогою інформації Атіша, який брав інтерв’ю у Леатріс Айземан для Homecrux.
Слідкуйте за Homecrux у Новинах Google!