Бувають моменти, коли ви звинувачуєте себе чи інших за те, що отримали неправильне замовлення в ресторані, але в ресторані The Restaurant of Mistakes у Токіо відвідувачі, ймовірно, отримають неправильні замовлення, оскільки його обслуговують офіціанти з деменцією. Таким чином, pop-up ресторан намагається просувати соціальну справу, щоб зменшити стигму, пов’язану з хворобами, і поширити обізнаність у суспільстві. Відвідувачі, які чекають простого бургера, можуть отримати інший, але звинуватити когось не буде шансу, і ви можете отримати натхнення змінити ставлення до хвороби.

Життя з деменцією може мати великий емоційний, соціальний, психологічний і практичний вплив на почуття людини, тому підтримувати людей з деменцією – здорова ідея. На місії зміцнення пацієнтів з деменцією, він був відкритий у випробувальний період з 2 червня по 4 червня 2017 року. Коли людина заходить, вона може вийти з абсолютно іншим сприйняттям. Ймовірно, він/вона зрозуміє, що пацієнти з деменцією можуть бути функціональними членами суспільства, якщо ми спробуємо трохи співпрацювати.

Фуд-блогер Мідзухо Кудо відвідав ресторан і написав у Twitter про кумедний досвід отримання пельменів ґьоза замість гамбургера. Вона також помітила, що молоді офіціанти насолоджуються цим завданням і, здається, їм дуже весело. Maggie’s Tokyo є одним із засновників цього унікального ресторану. Він був відкритий на пробний період, тому зараз він закінчився, але організатори планують відкрити його знову у Всесвітній день хвороби Альцгеймера.

Ресторан помилок у Токіо славиться тим, що отримує неправильні замовлення
Нещодавно відкрито на пробний період
Ресторан помилок у Токіо славиться тим, що отримує неправильні замовлення Ресторан помилок у Токіо славиться тим, що отримує неправильні замовлення
Фуд-блогер Мізухо Кудо відвідала ресторан і поділилася своїм кумедним досвідом у Twitter
Ресторан помилок у Токіо славиться тим, що отримує неправильні замовлення Ресторан помилок у Токіо славиться тим, що отримує неправильні замовлення
У ресторані помилок у Токіо працюють офіціанти з деменцією
Ресторан помилок у Токіо славиться тим, що отримує неправильні замовлення Ресторан помилок у Токіо славиться тим, що отримує неправильні замовлення
Ваше сприйняття змінюється, коли ви усвідомлюєте почуття пацієнтів з деменцією
Ресторан помилок у Токіо славиться тим, що отримує неправильні замовлення Ресторан помилок у Токіо славиться тим, що отримує неправильні замовлення
Усім офіціантам із деменцією, здається, подобається це завдання
Ресторан помилок у Токіо славиться тим, що отримує неправильні замовлення Ресторан помилок у Токіо славиться тим, що отримує неправильні замовлення
Соціальна ініціатива для підтримки хворих на деменцію та поширення обізнаності

Через: TravelAndLeisure / Зображення: Metro



Слідкуйте за Homecrux у Новинах Google!