Бургер McDonald’s — це звичне частування, з яким ми всі знайомі. Отже, що ще може зробити його більш пишним? Що ж, подивіться на коробку Julien McDonald Signature Collection, яка надає абсолютно нового значення стильному насолоді гамбургером. Для цього McDonald’s UK співпрацює з Джулієном Макдональдом, валлійським модельєром, щоб створити вишукану коробку для гамбургерів, прикрашену кришталевими деталями, цифровим мистецтвом і золотом на замовлення. Бургери в шикарній коробці будуть доступні в трьох різних смаках – барбекю, класичний і гострий – усі вони складатимуться зі спеціальними інгредієнтами та котлетами з яловичини товщиною 20 мм.
У рамках цієї співпраці буде створено 1000 обмежених коробок, які будуть доступні на різних заходах у 900 торгових точках McDonald’s у Великобританії протягом наступних кількох місяців. Для цього вам потрібно буде зареєструватися, щоб відвідати події, і переконатися, що ви є резидентом Великобританії старше 18 років, щоб спробувати щастя.
ЧИТАТИ БІЛЬШЕ: П’ять гамбургерів дивних кольорів, які можуть перебити ваш апетит
Спеціальні коробки матимуть фірмові кришталеві деталі Julien та культові золоті арки McDonald’s. Насправді Жульєн погодився, що дизайн цих коробок в основному натхненний його модними творіннями та спеціально розробленими сукнями для червоних килимів для знаменитостей.
Жульєн також створив спеціальне видання коробки McDonald’s, яка повністю виготовлена вручну. Коробка була виставлена на McDonald’s Leicester Square, а потім продана з аукціону для благодійних організацій Рональда МакДональда.
За словами Емілі Сомерс, віце-президента з маркетингу McDonald’s;
Це наша перша в історії британська співпраця з пакуванням, це сміливий крок і схожий на те, що ми робили раніше. Це чудовий спосіб відзначити наш загальнонаціональний початок збору підписів.
Я дуже радий нарешті представити свою коробку на замовлення з @mcdonalds, щоб відсвяткувати національний розгортання #TheSignatureCollection #ad
Через: FashionNetwork
Слідкуйте за Homecrux у Новинах Google!