Alibaba Group, китайська компанія електронної комерції, відома тим, що надає послуги з продажу між споживачами, бізнес-споживачам і бізнес-бізнесу через веб-портал, витрачає 4,6 мільярда доларів на купівлю 19,99% акцій Suning Commerce, зареєстрованої на біржі Шеньчженя. .

Suning Appliance Company Ltd., один із найбільших приватних роздрібних торговців у Китаї, також інвестує 2,3 мільярда доларів США в Alibaba та підпишеться на майже 27,8 мільйонів нових акцій. Стратегічний альянс між Suning і Alibaba не тільки створить загрозу іншим компаніям, які займаються продажами між клієнтами, але й допоможе створити синергію в таких сферах, як електронна комерція та логістика.

Цей альянс між двома провідними компаніями має протистояти раптовому зростанню, яке бачить JD.com. Представник JD.com прямо заперечив угоду як загрозу для компанії, оскільки, за їх словами, «вище обслуговування — це відмінна риса, яку важко повторити».

За словами Alibaba, стратегічне співробітництво зблизить онлайн- і офлайн-магазинів, забезпечуючи більш цілісний і зручний досвід покупок. Крім того, це також покращить обслуговування клієнтів для покупців, які купують онлайн через настільні комп’ютери або мобільні пристрої.



через: BarronsAsia

Слідкуйте за Homecrux у Новинах Google!